De nieuwe oogschaduw kleur COPPER GLOW van BOHO GREEN MAKEUP

 Een tijdje geleden kreeg ik van BIOLOWCO een sample van de nieuwe copper glow.                             Ze vroeg mij of ik deze wilde uit proberen en hier een blogpost over wilde schrijven over wat ik ervan vind.                                                                                                                                                               Mijn antwoord was ja natuurlijk wil ik dit graag daar uk heel hard achter dierproefvrije  bio en vegan  makeup sta.                                                                                                                                                    Maar ik had voor mijzelf uitgemaakt dat ik dit echt wel goed wilde uittesten en een paar look mee wilde maken.                                                                                                                                                           Ondertussen heb ik dit produckt reeds een maand gebruikt voor ik deze blogpost schreef ,daarom dit ook even op zich liet wachten.                                                                                                                        


                                                  MIJN EERSTE INDRUK :

Een prachtige kleur vind ik voor de herfst en winter die ga komen.                                                             De oogschaduw voelt cremig aan en smeert zich gemakkelijk uit .                                                             Hij geeft echt die mooie copper glow  zoals ze beloven.


                                                MIJN MENING NA EEN KEER TE GEBRUIKEN:                                   De kleur zet  zich zeer snel op mijn primer wat fijn is om mee te werken ,toch merk ik dat ik na nog een laag erover te doen ik toch niet echt een dekkende kleurverloop heb.                                                   Ik probeer mijn makeupkwast wat nat te maken ,en ja hoor wat een verschil nu blend de kleur goed in mijn andere kleuren en krijg ik die mooie glow look .


                                              MIJN MENING NA EEN MAAND                                                               

  Prachtige kleur die ik graag dagelijks gebruik.                                                                                          Ga uk naar een feestje dan kan ik deze perfeckt blenden met andere kleuren van mijn boho makeup pallet, denk maar aan bv de earth kleuren .                                                                                                  Ik heb heel veel leuke complimenten gekregen toen ik dit op had .                                                             


                                             MIJN LOOK 


                                                         EIND  CONCLUSIE                                                                            

Handige formaat om in je handtas te steken of mee te nemen op reis.                                                          Prachtige copper kleur met een mooie glow look te gebruiken dag dagelijks of te combineren met andere kleuren voor een meer feest look.                                                                                                      Vind het zeker zijn prijs waard en echt een mooie  verpakking .                                                                  


                                                                TE KOOP

   DEZE  KAN JE O.A KOPEN BIJ  BIOLOWCO  9.00 EURO 


DIT PRODUCKT  HEB IK ALS SAMPLE GEKREGEN OM HIER EEN BLOGPOST OVER TE MAKEN.


Geef bij je bestelling even de naam BE.IS.FOR.BEAUTY  mee en je krijgt gratis een sample 




                                                        LIEFS  BEISFORBEAUTY 



Reacties

  1. Fijn dat ie zo goed bevalt en je hebt er een leuke blog over gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Cindy, als ik via je reactie op mijn blog ga zoeken, kom ik alleen op dit blog terecht. Je andere blog is precies niet aan dit account gelinkt, kan dat? Je komt ook niet in mijn leeslijst 🤔 echt vreemd.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts