BOHO GREEN VOLUME MASCARA



  In de zoektocht  naar crueltyfree en vegan make up was en ben ik nog steeds  op zoek naar een goede mascara  zo kwam ik bij het merk boho uit .
De verpakking sprak mij direct aan omdat dit goed benadrukt dat het natuurlijk is.
Zo bestaat hij voor 99% uit  natuurlijke ingrediënten die de tere huid rond de ogen respecteren .
Deze mascara zou je wimpers  een volume boost moeten geven/
Doordat er onder andere  sheaboter, candellila was en  bijenwas inzit is de mascara geschikt voor de gevoelige ogen en contactlens dragers 

MIJN OORDEEL

Deze mascara is inderdaad mild voor mijn gevoelige ogen wat echt aangenaam voelt.
Het is een mooie zwarte mascara  maar geeft voor mij toch niet echt die boost volume gelijk ze beweren.
Ondanks dit vind ik het een mooie mascara om dagelijks te dragen. 


INGREDIËNTEN
  • Water
  • wax
  • glyceryl stearate se
  • glyceryl behanate
  • peel wax
  • rice bran polyglyceryl -3 esters
  • jojoba
  • candellila
  • glycerin
  • alcohol
  • sodium
  • hydroxide
TE KOOP O.A.
  • bol.com € 10,50
  • biolowco €10,50

Liefs Be Is For Beauty

Reacties

  1. Mooi stukje met een mooie foto!
    Wat het volume betreft: ten opzichte van de normale mascara van Boho geeft hij zeker direct meer volume aan je wimpers. Als je de mascara langer gebruikt zul je merken dat je wimpers zonder mascara ook voller en glanzende worden door de oliën erin. Fijn toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik merkte idd door langer te gebruiken hij meer volume gaf

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts