Maybeline curl bounce mascara

De curl bounce mascara maybeline

 

 

Deze mascara zegd het zelf het zou dus vooral veel krul aan je wimpers moeten geven .


Eerste indruk :


Het is een mooie en kleurrijke verpakking met het geel . 

Handig in de hand te nemen  .

Handig borsteltje met aan de ene kant gebogen en andere kant recht met fijne haartjes  ideaal voor me

Het aanbrengen verloopt bij mij niet zoals ik gewenst ben bij andere mascara s .
Ik krijg hier vrij snel een panda effect van dat dus alles uitloopt en mijn make up look verpest ,in begin dacht ik nog ik doe wat verkeerd maar na veel proberen paar lagen aan te brengen blijf ik teleurgesteld achter .
Ivm krul ik vind hij niet doet wat hij zegd dus neen ik zou hem niet meer zelf kopen

Oordeel  zelf maar 



Kortom geen aanrader naar mijn mening .
Ik heb deze mogen testen dus een gekregen product 


Gr cindy 








 









Reacties

Populaire posts