dagcreme original kruidvat

kruidvat originals is een verzorgingslijn voor het gezicht en lichaam van de gelijknamige drogist.
ik test hier 1 produckt van de gezichtverzorgingslijn.
de lijn is er al sinds 1975 en bestaat uit verzorgende en reinigende producten.
deze zijn zo op elkaar afgestemd,dat je ze in combinatie met elkaar kunt gebruiken.


de producten uit de kruidvat originals lijn hebben  ieder hun eigen kenmerkende ingredient, zoals tea tree,aloe  vera of granaatappel.

mijn dagcreme die ik gebruikte van nivea is helaas niet dierproefvrij .
ik zag deze staan voor 2.29 dus lekker goedkoop ik kon het maar is proberen toch?
ik heb een droge en gevoelige huid dus koos voor de dagcreme met vitamine E die ook gehydrateerd zou werken.
ik ga eerlijk zijn voor 2 euro verwachte ik er niet veel van.


UPDATE NA 1 WEEK

deze creme ruikt heerlijk fris en smeert goed uit voelt niet vettig aan.
trekt snel in de huid.
voelt verfrst aan doet wat hij belooft.

update na 1maand 

ik wil geen andere creme meer
deze creme trekt sneller in dan welke creme ook
qua hydratatie is hij niet super,maar gebruik ik toch op erg droge plekken een olie als aanvulling.



mijn mening 

super goede creme die doet wat hij beloofd en dit voor de prijs van 2.29 


liefs be is for beauty



Reacties

Populaire posts