JOJO &CO CLEANSING BAR EN WIN ACTIE

Ik ben al even bezig met crueltyfree merken te leren kennen .
Zo kwam  ik dit merk ook tegen  het blikje en de kleuren trokken meteen mijn aandacht .
Deze cleansing bar maakt je make up  kwasten en beautyblender in een handomdraai schoon.

                                                   INGREDIENTEN


  • WATER
  • CLORIDE
  • FRUIT EXTRACT
  • PARFUM

                                                       OORDEEL

Deze bar ruikt heerlijk fris  en reinigt diep en schoon je kwasten .
Je houd deze bar gewoon onder stromend water en maakt draaiende bewegingen met je kwast of blender over de bar.
Daarna spoel je dit met water af tot je water helemaal helder is en laat drogen.
Op mijn youtube kanaal kan je in mijn laaste video zien hoe je deze bar moet gebruiken.



                                                       tTE KOOP



  • BOOZYSHOP  6.49
                                                       WINACTIE

Wil jij ook graag deze is uit proberen?
Dan heb ik goed nieuws je kan deze namelijk winnen.
Wat moet je daar voor doen?

  1. WORDT ABONNEE  OPENBAAR OP MIJN YOUTUBE KANAAL
  2. VOLG MIJ HIER OP MIJN BLOG
  3. EN LAAT HIER EEN REACTIE ACHTER JE MEE WIL DOEN
  4. VOLGENDE WEEK MAAK IK HIER DE WINNAAR BEKEND                                               
                 


                           
                                                     
                                                        lLIEFS BE IS FOR BEAUTY 


Reacties

  1. Lijkt mij een super gemakkelijk product! Ik wil graag meedoen aan de winactie. Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts